ویدیوی کارگاه منحصر به فرد جمع‌بندی انتگرال‌های ریاضی ۲ با هدف مشارکت در درمان کودکان سرطانی

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۹۰ هزار تومان    ۸۰ هزار تومان    در صورت تمایل به شرکت در کارگاه و مشارکت در درمان کودکان سرطانی با هزینه کمتر(بین ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان) لطفاً از کدهای تخفیف در قسمت توضیحات استفاده نمایید.

مدت: ۶ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید.  

توضیحات

طرح #یک_تیر_و_سه_هدف

هزینه ویدیو و جزوات جمع بندی انتگرالهای ریاضی ۲ در ۶ ساعت ۹۰ هزارتومان (برای مشارکت در درمان کودکان سرطانی) تعریف شده است. اما چنانچه به هر دلیلی تمایل دارید با پرداخت مبلغ کمتری در «درمان کودکان سرطانی» مشارکت کرده و ویدیو و جزوات را دریافت نمایید، از کدهای تخفیف زیر استفاده نمایید:

۱. کد تخفیف enfagh60 برای هدیه ۶۰ هزارتومانی به کودکان سرطانی و شرکت در کارگاه
۲. کد تخفیف enfagh40 برای هدیه ۴۰ هزارتومانی به کودکان سرطانی و شرکت در کارگاه
۳. کد تخفیف enfagh25 برای هدیه ۲۵ هزارتومانی به کودکان سرطانی و شرکت در کارگاه

- بنا به تمایل خود از هر یک از کدهای بالا می توانید استفاده کنید تا ویدو و جزوات را دریافت و ثواب مشارکت در درمان کودکان سرطانی را کسب کنید. کل مبلغ ورودی برای کمک به «کودکان سرطانی » اختصاص خواهد یافت .
- ویدیوهایی که در این طرح خریداری می کنید، مربوط به کارگاه برگزار شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ و معادل با جلسه سوم کلاس جمع بندی ۲۴ ساعتی سال جاری(شروع دوره : ۱۸ تیر ۱۴۰۰) هستند. دوستانی که در این طرح شرکت کرده اند و قصد شرکت در دوره آنلاین ۲۴ ساعتی جمع بندی ریاضی عمومی در سال جاری را دارند، می توانند از کد تخفیف ۶۰ درصدی gift609 و لینک ثبت نام https://b2n.ir/e88897 استفاده نمایند.

- بدون شک انتگرالهای ریاضی ۲ (انتگرال دو گانه و سه گانه ، انتگرال روی خم و روی سطح و قضایای گرین و استوکس و دیورژانس) مهمترین و پرتکرارترین مبحث در کنکور ارشد و دکتری کلیه رشته ها است.(برای درک اهمیت این مبحث بودجه بندی سوالات ریاضی عمومی در رشته های منتخب را در کانال تلگرام و از لینک https://t.me/math_equation/4472 مشاهده نمایید.)

- با توجه به اینکه اغلب دانشجوها (خصوصا در تشخیص نوع انتگرالی که در کنکور مطرح می شود یا انتخاب روش بهینه و کوتاه برای حل تست مربوطه) با این مباحث مشکل دارند، کارگاه جمع بندی آنلاین انتگرالهای ریاضی ۲ تعریف شده است تا در آن به صورت حرفه ای و منحصر به فرد و بر اساس نمودار درختی، ساختار ذهنی مناسب برای تشخیص نوع مساله و حل انتگرالهای ریاضی ۲ را بیان نماییم.

- در این کارگاه نمودار درختی موجود در داشبورد در ابتدا مرور کلی می شود و در حین حل تستها، مطالب درسی ارائه شده در جزوه به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار می گیرند.
- تستهای حل شده در این کارگاه (یا سایر جلسات کلاس جمع بندی) که منتخبی از تستهای نکته دار کنکور همراه با تستهای تالیفی بوده و اشتراکی با تستهای کلاس درس یا کلاس نکته و تست ندارند، به گونه ای تدوین شده که این کلاس برای رده های مختلف دانشجوها (شرکت کننده در کلاس درس حضوری یا آنلاین انتگرالهای ریاضی ۲ - شرکت کننده در کلاس نکته و تست سال جاری یا سالهای گذشته - افرادی که خودشان مطالب درسی را خوانده اند) مفید باشد.
تذکر مهم: به دانشجویانی که مبحث انتگرالهای ریاضی ۲ را مطالعه نکرده اند یا دارای اشکالات اساسی در این مبحث هستند، برای استفاده بهینه از این کارگاه توصیه می شود ابتداویدیوها و جزوات دوره درس و تست ۲۷ ساعتی انتگرالهای ریاضی ۲ از طریق لینک https://b2n.ir/863247 تهیه نموده و برای تکمیل مباحث تدریس شده در این کارگاه شرکت نمایند.

برای هر نوع اشکال درسی يا مشاوره از طريق ايميل masoudaghasi1395@gmail.com می توانيد با من در تماس باشيد.

نمونه ویدیو کلاس آنلاین