ویدیوی دوره درس و تست ریاضی عمومی ۱و۲ - ویژه کنکور ۱۴۰۰

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان    رایگان    برای ثبت نام در دوره درس و تست ۱۴۰۱ به قسمت توضیحات مراجعه بفرمایید

مدت: ۱۱۵ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

برای دریافت ویدیو های دوره درس و تست برای کنکور ۱۴۰۱ به لینک https://b2n.ir/x59696 مراجعه بفرمایید.
این کلاس برای تدریس مطالب مورد نیاز برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری سال جاری(کنکور ۱۴۰۰) برای کلیه رشته های علوم پایه و فنی مهندسی (مدیریت کسب و کار MBA ، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، نقشه برداری، علوم کامپیوتر، ریاضی، ژئوفیزیک، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و .......) به صورت کاملا حرفه ای و منحصر به فرد در نظر گرفته شده است.

* روش ارائه مطالب در هر جلسه از کلاس درس و تست

۱. قبل از هر جلسه جزوه خام تایپ شده کار در کلاس(درس+نکته+صورت مثال و تستها) برای پیش مطالعه و کسب آمادگی برای شرکت در هر جلسه در پنل کاربری دانشجو به صورت pdf قرار داده می شود.
۲. بلافاصله پس از برگزاری هر جلسه از کلاس جزوه تدریس شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری دانشجو به صورت pdf قرار داده می شود.
۳. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری هر جلسه از کلاس در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر برخی جلسات کلاس را از دست دادید، به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

* نمونه فایل ضبط شده کلاس در انتهای توضیحات قرار داده شده است. برای اطلاع از کیفیت و روش کار در دوره ای که قصد ثبت نام در آن را دارید، می توانید این ویدیو را مشاهده کنید. ضمنا امکان ثبت نام رایگان در برخی از دوره های رایگان درس ریاضی عمومی و معادلات (که ویژه کنکور سال گذشته - کنکور ۹۹) برگزار شده از طریق لینک https://b2n.ir/983167 وجود دارد.

* دوره ۱۵ + ۱۰۰ ساعتی شامل کلاس ۱۰۰ ساعتی درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ (در ۲۲ جلسه و هر هفته ۲ جلسه ۴/۵ ساعتی به صورت آنلاین ) و تدریس مطالب پایه از مبحث تابع در ۱۵ ساعت به صورت آفلاین(ویدیو ضبط شده که اواسط شهریور در پنل شما قرار می گیرد) خواهد بود.
* دوره اصلی یعنی دوره درس و تست ۱۰۰ ساعتی شامل موارد زیر می باشد:

-ارائه برنامه مطالعاتی برای پیش نیازهای دوره(ریاضی پایه) در کانال اختصاصی کلاس
- ارائه جزوه خام کار در کلاس قبل از هر جلسه (شامل درسنامه و نکات + صورت مثالها و تستهایی که در کلاس حل می شوند) برای پیش مطالعه و کسب آمادگی نسبی برای حضور در هر جلسه از کلاس
- تدریس مطالب و نکات مورد نیاز برای کنکور ارشد و دکتری به صورت دقیق و کامل
- حل مثالهای متنوع و هدفدار آموزشی (شامل تستهای کنکور ارشد و دکتری از جلد ۱ و ۲ و ۳ و با تاکید بر تستهای سالهای اخیر) جهت تفهیم مطالب تدریس شده
- مشخص کردن تکالیف دانشجو در پایان هر جلسه (به صورت مثال و تست برای تمرین مطالب تدریس شده در کلاس توسط دانشجو از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ و ریاضی عمومی ۲)
- ارائه برنامه مطالعاتی کل دوره به عنوان راهنمای شرکت در کلاس آنلاین درجلسه اول کلاس
- ارائه برنامه مطالعاتی برای مرور و تثبیت مطالب تدریس شده در کلاس در جلسه آخر(برنامه مطالعاتی برای دوران پس از اتمام کلاس تا کنکور شامل نحوه حل تستهای تکمیلی، تستهای جلد دوم و سوم، نکته و تست و جمع بندی)
-مشخص کردن برنامه مطالعاتی جلسه بعدی و تکالیف هر جلسه در کانال اختصاصی کلاس
- امکان رفع اشکال در خارج از زمان کلاس با آیدی تلگرام اختصاصی

* مراجع مورد نیاز برای مطالب تدریس شده و تکالیف دانشجو ها:

- جلد اول ریاضی عمومی ۱ - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)
- جلد اول ریاضی عمومی ۲ - ویرایش سوم (انتشارات نگاه دانش - مولف : مسعود آقاسی)

سر فصل های این دوره به شرح زیر است(به ترتیب جلد اول کتابها و جزوه کار در کلاس):
-- ریاضی عمومی ۱ :
مباحث ریاضی ۱ که در ۱۱/۵ جلسه اصلی و آنلاین + ۱۵ ساعت پایه و آفلاین تدریس می شوند :
تابع
حد و پیوستگی
مشتق و کاربردهای آن
انتگرال و کاربردهای آن
مختصات قطبی
اعدا مختلط
دنباله و سری

-- ریاضی عمومی ۲ :
مباحث ریاضی ۲ که در ۱۰/۵ جلسه آنلاین تدریس می شوند:
هندسه تحلیلی و جبرخطی
خم و سطح
حد و مشتق توابع چند متغیره و کاربردهای مشتق
انتگرال دوگانه و سه گانه
انتگرال روی اشیای خمیده(انتگرال روی خم و سطح)

تذکر مهم : به داوطلبان کنکور توصیه می شود «پکیج دوره درس و تست و نکته و تست ۵۰+۱۵+۱۰۰ ساعتی» را به صورت همزمان و از طریق لینک https://b2n.ir/549088 ثبت نام کنند (آدرس لینک را کپی و در "آدرس بار- نوار آدرس" مرورگر خود پیست نمایید.) تا از علاوه بر تخفیف های زمانی و مناسبتی از تخفیف ۱۵ درصدی (پکیج درس + نکته و تست) برخوردار شوند.

*دوره نکته و تست مکمل دوره درس و تست است که در بهمن و اسفند ۹۹ ارائه می شود و در آن مطالب و نکات در قالب حل تستهای هدفدار و به صورت طبقه بندی مرور می شوند. توضیحات دقیق تر در مورد دوره نکته و تست و تفاوت آن با کلاس درس و تست را می توانید از طریق لینکhttps://b2n.ir/907961 یا لینک موجود در @math_equation یا صفحه اول سایت www.m-aghasi.ir دریافت نمایید.)

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین