ویدیوی دوره نکته و تست ریاضی عمومی ۱و ۲ - ویژه کنکور ۱۴۰۰

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۷۱۰ هزار تومان    ۴۵۹ هزار تومان    در صورت ثبت نام در وبینار روش بهینه مطالعه ریاضی از کد تخفیف ده درصدی webinar99c10 استفاده نمایید

مدت: ۵۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

اين دوره منحصر به فرد، در واقع مكملی براي دوره درس و تست (حضوری و آنلاین ) خواهد بود و برای بررسی حرفه ای نکات مهم و کلیدی در قالب حل تستهای کنکور و بالا بردن مهارت تست زنی و افزايش سرعت تجزيه و تحليل و حل مساله و ایجاد ساختار ذهنی مناسب در برخورد با تستهای کنکور تنظيم شده و برای دانشجویان کلیه رشته ها ( مدیریت کسب و کار MBA ، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، نقشه برداری، علوم کامپیوتر، ریاضی، ژئوفیزیک، معدن، مهندسی پزشکی، فناوری نانو و .......) مفید است و سوالات حل شده در آن هیچ اشتراکی با کلاسهای درس و تست حضوری یا آنلاین نخواهند داشت.

* روش ارائه مطالب در هر جلسه از کلاس نکته و تست :

۱. یک هفته قبل از شروع دوره جزوه تستهایی که در کلاس حل می شوند، در پنل کاربری دانشجو و کانال اختصاصی کلاس به صورت pdf قرار داده می شود.
دانشجويان قبل از شركت در هر يك از جلسات كلاس بايد نسبت به حل سوالات مشخص شده در جزوه اقدام نمايند.
۲. در این کلاس مطالب درسی تدریس نمی شوند اما در هر جلسه از كلاس، با مرور درسنامه های لازم و یادداشت کردن نکات مهم در حین حل هر تست، همه سوالات مشخص شده در جلسه قبل حل شده و نکات لازم برای حل سوالات مشابه بیان می شوند.
۳. بلافاصله پس از برگزاری هر جلسه از کلاس جزوه تدریس شده (شامل نکات و حل سوالات نوشته شده در کلاس آنلاین ) در پنل به صورت pdf قرار داده می شود.
۴. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری هر جلسه از کلاس در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر برخی جلسات کلاس را از دست دادید، به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

* نمونه فایل ضبط شده کلاس نکته و تست، در انتهای توضیحات قرار داده شده است. برای اطلاع از کیفیت و روش کار در دوره ای که قصد ثبت نام در آن را دارید، می توانید این ویدیو را مشاهده کنید. ضمنا امکان ثبت نام رایگان در برخی از دوره های رایگان درس ریاضی عمومی و معادلات (که ویژه کنکور سال گذشته - کنکور ۹۹) برگزار شده از طریق لینک https://b2n.ir/983167 وجود دارد.

* تست های جزوه کلاس نکته و تست به صورت كاملا هدفمند، حرفه ای و منحصر به فرد به نحوی مرتب شده اند كه كليه نكات مهم در قالب حل تست مورد بررسی قرار می گيرند.
سوالات موجود در جزوه تست ۶۰ درصد سوالات تاليفی (كمی بالاتر از سطح كنكور و در راستای پوشش نکات مهم در حین حل كمترين تعداد تست ممكن ) و ۴۰ درصد منتخب جلد دوم و سوم (سوالات نكته دار در بين سوالات كنكور رشته های مختلف در سالهای اخير) است و تستها به صورت طبقه بندی شده (بر اساس سرفصل كتابهای رياضی ۱و ۲) خواهد بود.

* اين دوره که بهمن و اسفند ۹۹ برگزار می شود، برای دانشجويانی مفید است كه درس رياضی عمومی را يك بار تا قبل از شروع كلاس مرور كرده باشند یا فرصت مطالعه مطالب درسی را همزمان با دوره نکته و تست داشته باشند. (در كلاس درس حضوری یا آنلاین من يا ساير اساتيد در سال ۹۹ یا سالهای قبل شركت كرده اند و يا خود شخصا مطالب را مطالعه كرده باشند.)

* به دانشجویانی که علاوه بر دوره نکته و تست قصد شرکت در کلاس درس و تست آنلاین ریاضی را هم دارند، توصیه می شود این دوره را به صورت «پکیج درس و نکته ۵۰+۱۵+۱۰۰ ساعتی» از طریق لینک https://b2n.ir/549088 ثبت نام کنند تا علاوه بر تخفیفات زمانی و مناسبتی از تخفیف ۱۵ درصدی پکیج (درس و تست + نکته و تست) هم بهره مند شوند. (آدرس لینک را کپی و در "آدرس بار- نوار آدرس" مرورگر خود پیست نمایید.)

هر نوع سوال در مورد این دوره را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیو کلاس