وبینار ارائه روش بهینه مطالعه ریاضی عمومی ۱ و ۲ (بیان صفر تا صد برنامه مطالعاتی لازم برای یادگیری ریاضی) برای کنکور ۱۴۰۰ رشته های MBA و عمران، مکانیک، کامپیوتر، صنایع، ریاضی، مواد، نقشه برداری و ...

زمان برگزاری: پنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹‌ ساعت ۱۹:۰۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۳ ساعت

توضیحات

همایش آنلاین (وبینار) رایگان معرفی درس ریاضی عمومی ۱ و ۲ و ارائه روش بهینه مطالعه این درس (در مراحل آموزش، تثبیت و ارزیابی و تسلط) برای کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۰ کلیه رشته های فنی و مهندس، علوم پایه و MBA به صورت زنده و تعاملی و با هدف بیان صفر تا صد آنچه برای موفقیت در کنکور در این درس نیاز دارید، تعریف شده است.

ریاضی عمومی ۱و۲ در کنکور ارشد و دکتری بسیاری از رشته ها جز سر فصل آزمون است که متاسفانه اکثر دانشجوهای رشته های مختلف خصوصا رشته های فنی مهندسی (عمران، صنایع، کامپیوتر، مکانیک، نقشه برداری، مواد، معدن و ...) نسبت به این درس توجه کافی را ندارند و غالبا از این درس در دفترچه آزمون خود عبور می کنند. در حالی که کسب درصد مناسب در این درس فرایند پیچیده و سختی نمی باشد و افرادی که به سوالات این درس پاسخ می دهند، مزیت رقابتی بزرگی (تاثیر فراوان تراز این درس) نسبت به سایر رقبای خود خواهند داشت.

در این همایش مراحل مختلف مطالعه این درس را به صورت دقیق و کامل برای افراد زیر تشریح خواهیم کرد:

۱. افرادی که در کلاس (حضوری یا آنلاین) شرکت می کنند.
۲. افرادی که خودشان نسبت به مطالعه این درس اقدام می کنند.

مواردی که در این وبینار بررسی می شوند، عبارتند از:

- معرفی مباحث و سرفصل های ریاضی عمومی و بررسی پیش نیازها و توضیح در مورد اهمیت هر فصل
- بررسی بودجه بندی سوالات رشته های مختلف از سال ۸۵ تا ۹۹
-بررسی روند تکراری بودن تستهای ریاضی عمومی در رشته های مختلف
- معرفی منابع لازم و ارائه روش بهینه مطالعه این درس
- ارائه برنامه مطالعاتی(نحوه مطالعه پیش نیازها، درس نامه، حل تست و تمرین و زمانبندی برای مطالعه این موارد)
-ارائه برنامه مطالعاتی پس از اتمام مرحله آموزش ( درسنامه) تا کنکور(شامل حل تستهای تکمیلی، تستهای جلد دوم و سوم و مرور مطالب)
- پاسخ به سوالات دانشجویان

شرکت در این همایش را به کلیه افرادی که قصد شرکت در کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۰ رشته هایی که ریاضی عمومی را به عنوان یکی از سرفصل های آزمون در کنکور خود دارند، توصیه می کنم.

هر نوع سوالی در مورد نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور ۱۴۰۰ و پیشنهاد برای وبینار را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.