جلسه اول کلاس درس و تست آنلاین ریاضی عمومی رایگان-ویژه کنکور ۱۴۰۰(تدریس تابع، حد، هم ارزی، مک لورن ، حالات مبهم )

زمان برگزاری: شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹‌ ساعت ۱۷:۳۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۴ ساعت ۳۰ دقیقه فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

۱. این دوره جلسه اول از ۲۲ جلسه کلاس درس و تست ۱۵+۱۰۰ ساعتی درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ و مناسب برای رشته های مدیریت کسب و کار mba - صنایع - عمران -مکانیک - کامپیوتر- مواد- ریاضی - نقشه برداری- دکتری و..... است .
در این جلسه پس از مرور مطالب لازم از فصل تابع، فصل حد و پیوستگی ( صفحه ۶۱ تا ۸۱ از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ یعنی مفهوم حد، هم ارزی، بررسی هفت حالت مبهم و روشهای رفع ابهام آنها) تدریس می شود. در انتهای جلسه هم راهنمای مطالعاتی درس ریاضی عمومی برای کنکور ۱۴۰۰ در مرحله آموزش ارائه خواهد شد.

۲. جزوه خام این جلسه (شامل درسنامه و نکات و صورت سوالاتی که در این جلسه، تدریس می شود) در پنل کاربری شما قرار داده شده است که توصیه می شود قبل از شرکت در کلاس برای پیش مطالعه از آن استفاده نمایید.(صفحه ۱۳ الی ۲۵ جزوه خام).

۳. توصیه می شود قبل از شروع این جلسه ، ویدیو و جزوات تدریس رایگان ریاضی پایه ۱۵ ساعتی(۴ قسمت و ۹ ویدیو) را ملاحظه نمایید.(دریافت رایگان ریاضی پایه با ثبت نام از طریق لینک https://b2n.ir/433227 امکان پذیر است.)


۴. بلافاصله پس از برگزاری این جلسه، جزوه تدریس شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در پنل کاربری دانشجویان قرار داده می شود.

۵. فایل تصویری ضبط شده کلاس (ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری، در پنل دانشجوها قرار داده می شود. بنابراین اگر این جلسه را از دست داده اید، به فیلم و اطلاعات جلسه اول دسترسی مستقیم خواهید داشت.

۶. در صورت تمایل به ثبت نام در دوره های آمادگی کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۰ (درس و تست ۱۵+۱۰۰ ساعتی، نکته و تست ۵۰ ساعتی، پکیج درس و نکته ۵۰+۱۵+۱۰۰ ساعتی، ویدیوهای انتگرالهای ریاضی ۲ در ۲۷ ساعت) کافی است به آدرس https://cafetadris.com/aghasi یا صفحه اول سایت www.m-aghasi.ir یا کانال تلگرام @math_equation مراجعه نمایید.

هر نوع سوال در مورد این دوره و مشاوره برای مطالعه ریاضی عمومی ۱ و ۲ را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه تدریس جلسه هفتم کلاس درس و تست ریاضی عمومی برای کنکور ۹۹