جلسه اول کلاس آنلاین و فشرده درس و تست ریاضی عمومی رایگان(حد ، مجانب، پیوستگی، مشتق)

زمان برگزاری: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹‌ ساعت ۱۷:۳۰ هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۵ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

۱. این دوره جلسه اول از ۱۰ جلسه کلاس درس و تست آنلاین و فشرده ۱۶+۵۰ ساعتی ریاضی عمومی ۱ و ۲ کنکور ۱۴۰۰ و مناسب برای رشته های مدیریت کسب و کار MBA - صنایع - عمران -مکانیک - کامپیوتر- مواد- ریاضی - نقشه برداری- دکتری و..... است .

در این جلسه حد و پیوستگی ( صفحه ۶۱ تا ۹۰ از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ یعنی مفهوم حد، هم ارزی، بررسی هفت حالت مبهم و روشهای رفع ابهام آنها، مجانب و پیوستگی ) و مشتق ( صفحه ۱۲۵ تا ۱۵۳ از جلد اول کتاب ریاضی عمومی ۱ یعنی روشهای محاسبه مشتق، مشتق مراتب بالا، مماس و قائم، اکسترمم نسبی ) تدریس می شود. در انتهای جلسه هم راهنمای مطالعاتی درس ریاضی عمومی برای کنکور ۱۴۰۰ در مرحله آموزش ارائه خواهد شد.

۲. جزوه خام این جلسه (شامل درسنامه و نکات و صورت سوالاتی که در این جلسه، تدریس می شود) در پنل کاربری شما قرار دارد که توصیه می شود قبل از شرکت در کلاس برای پیش مطالعه از آن استفاده نمایید.(صفحه ۱۷ الی ۳۰ جزوه خام).

۳. توصیه می شود قبل از شروع این جلسه ، ویدیو و جزوات تدریس رایگان ریاضی پایه ۱+۱۵ ساعتی(۵ قسمت و ۱۰ ویدیو) و خصوصا قسمت پنجم (مرور سریع تابع که اختصاص به تدریس صفحات ۱۳ تا ۱۶ جزوه خام دارد) که در داشبورد قرار دارد را ملاحظه نمایید.

۴. بلافاصله پس از برگزاری این جلسه، جزوه کامل شده (شامل مطالب تدریس شده و سوالات با حل نوشته شده در کلاس آنلاین) در داشبورد شما قرار داده می شود.

۵. فایل تصویری ضبط شده کلاس (ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگزاری، در داشبورد شما قرار داده می شود. بنابراین اگر این جلسه را از دست داده اید، به فیلم و اطلاعات این جلسه دسترسی مستقیم خواهید داشت.

۶. در صورت تمایل به ثبت نام در ادامه دوره فشرده و آنلاین برای کنکور ۱۴۰۰ کافی است به آدرس https://cafetadris.com/aghasi یا صفحه اول سایت www.m-aghasi.ir یا لینک مستقیم https://b2n.ir/908581 مراجعه نمایید.

هر نوع سوال در مورد این دوره و مشاوره برای مطالعه ریاضی عمومی ۱ و ۲ را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.

نمونه ویدیوی کلاس آنلاین