کلاس جمع بندی آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲ ویژه کنکور ۱۴۰۰

زمان برگزاری: ۱۸ و ۲۲ و ۲۵ و ۳۰ تیر ساعت ۱۶ الی ۲۲ هزینه کلاس: ۴۵۰ هزار تومان    ۲۹۰ هزار تومان    ۳۵ درصد تخفیف تا ۱۰ اردیبهشت

مدت: ۲۴ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

یکی از مشکلات عمده داوطلبان کنکور در درس ریاضی عمومی ۱و ۲ ،تشخیص فرمول یا روش لازم برای حل تستهایی است که واژه هایی مشابه در صورت سوال دارند. به همین منظور دوره جمع بندی به عنوان کاملترین دوره برای ایجاد تسلط بر تستهای ریاضی عمومی برای کلیه رشته ها ( مدیریت کسب و کار MBA ، صنایع، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مواد، ریاضی و...) طراحی شده است تا در ضمن حل تستهای هدفمند، ساختار ذهنی و نمودار درختی برای تشخیص نوع سوال و روش حل آنها ارائه گردد.
اهداف دوره:

۱. ارائه جزوه «خلاصه درس و نکته» منحصر به فرد و کاربردی بر اساس نمودار درختی برای جمع بندی مباحث مشابه(مانند انواع انتگرالها ، مساحت، حجم، محاسبه مقدار سری ....)
۲. مرور نکات مهم درسی در قالب حل تست های تالیفی و کنکور که به صورت هوشمندانه انتخاب شده اند.
۳. ارائه مطالب درسی بر حسب باکس کلی مطالب ضمن حل تستهای کاملا هدفمند(ایده منحصر به فرد و استثنایی که وجه تمایز اساسی این دوره با کلیه کلاسهایی است که ساختار درس یا نکته و تست دارند.)
۴. ارائه ساختار ذهنی برای تشخیص نوع تست مطرح شده و یافتن بهترین روش حل
۵. ایجاد تسلط کامل بر تستهای ریاضی عمومی کلیه رشته ها
۶. حل تست‌های پر تکرار کنکور

پیش نیاز دوره:
مطالعه درسنامه ریاضی عمومی ۱ و ۲ از هر منبعی

روش ارائه مطالب در این دوره :

۱. دو روز قبل از هر جلسه از کلاس٬ جزوه جمع بندی(شامل خلاصه درس٬ نکات و فرمولهای مهم به صورت نمودار درختی منحصر به فرد) همراه با جزوه تستهای آن جلسه در پنل کاربری شما قرار داده می شود. (تستها به نحوی انتخاب شده اند که مطالب درسی در حین حل سوالات مرور شوند و تستهای آن اشتراکی با سوالات کلاس درس و نکته و تست حضوری با آنلاین ندارند)
۲. در هر جلسه نمودار درختی در ابتدا مرور کلی می شود و در حین حل تستها ، مطالب درسی ارائه شده در جزوه به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار می گیرند.
۳. با اتمام هر جلسه جزوه کامل شده حل تستها و ویدیوی قابل دانلود در پنل کاربری شما قرار داده می شود.(بنابراین در صورت از دست دادن هر جلسه ، دسترسی به کل جلسه خواهید داشت.)
۴. جزوه تست به گونه ای تدوین شده که این کلاس برای هر طیفی از داوطلبان کنکور ارشد (شرکت کننده در کلاس درس، شرکت کننده در کلاس نکته و تست سال جاری یا سالهای گذشته، افرادی که خودشان مطالب درسی را خوانده اند و یا افرادی که درس ریاضی را کنار گذاشته اند و به دنبال به دست آوردن درصدی مناسب با مطالعه کم هستند) مفید باشد.
۵. جزوه تست بر اساس باکس مطالب مشابه (که تشخیص آنها برای اکثر دانشجوها می تواند دردسر ساز باشد) طراحی شده است . به عنوان مثال:

-باکس سوالات انتگرالها ریاضی ۲ (انتگرال دو گانه و سه گانه در مختصات های مختلف، خم و سطح و گرین و استوکس و دیورژانس و جزییات مربوطه و ....)
- باکس سوالات مساحت (مانند انواع مساحت ناحیه در ریاضی ۱- مساحت ناحیه در ریاضی ۲ در مختصات های مختلف- مساحت سطح - مساحت سطح دوار)
- باکس سوالات حجم (مانند حجم های دورانی با دیسک و پوسته و پاپوس - حجم با مقطع عرضی - حجم ناحیه محدود به سطوح بر اساس انواع مختلف انتگرال سه گانه)
- باکس سوالات محاسبه سری (تلسکوپی، هندسی، مک لورن، مجموع ریمان، میانگین حسابی و ....)
- باکس سوالات مماس و قائم (بر خم و سطح در ریاضی ۲ و بر منحنی ریاضی ۱ برای نمودار پارامتری و دکارتی و قطبی و ....)
- باکس سوالات مشتق و کاربرد مشتق در ریاضی ۱و۲ (مشتق با تعریف، مشتق لگاریتمی، تابع معکوس و .... مشتق پاره ای و جهتی و اکسترمم نسبی و مطلق در ریاضی ۱و۲)

هر نوع سوال در مورد این دوره را از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com می توانید مطرح نمایید.

نمونه ویدیو کلاس