کارگاه رایگان حل تست جامع معادلات دیفرانسیل (سوالات کنکور رشته‌های برق، مکانیک، عمران، نقشه برداری، مواد در کنکور ارشد ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰)

زمان برگزاری: برگزار شد هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۳ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است.

توضیحات

با ثبت نام در این کارگاه به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

۱. تجزیه و تحلیل "آنلاین" سوالات معادلات دیفرانسیل مهندسی برق و مکانیک (۶ سوال) و مهندسی عمران و مواد و نقشه برداری و نساجی (۵ سوال) در کنکور ۱۴۰۰ به صورت تشریحی و با بیان نکات مربوط به هر تست مورد بررسی قرار می گیرند.
۲. ویدیوها و جزوه های تجزیه و تحلیل سوالات معادلات دیفرانسیل مکانیک(برق)، عمران(مواد، نقشه برداری، نساجی) در کنکور ۹۹


- با توجه به اینکه سرفصل درس معادلات دیفرانسیل برای رشته های مختلف یکسان است و بارها دیده شده سوالات یک رشته عینا یا با تغییر جزئی در کنکور سایر رشته ها تکرار می شود، شرکت در این کارگاه به دانشجویان متقاضی سایر رشته های کارشناسی ارشد(هوافضا، معدن، ریاضی و .....) توصیه می شود.

* این کارگاه صرفا مختص حل تست ارائه شده در کنکور نخواهد بود، بلکه سعی خواهد شد تا درسنامه و نکات مربوط به سوال و استراتژی برخورد با سوالات مشابه در حد امکان به طور کامل بیان شود.

تذکر مهم: برای استفاده بهینه از مطالب ارائه شده در این دوره، توصیه می شود یک روز قبل از شروع کارگاه، نسبت به حل تستهای ۱۴۰۰ رشته های مذکور که در داشبورد شما قرار داده می شود، اقدام نمایید تا با آمادگی کامل در کلاس شرکت نمایید.

۱. جزوه سوالات حل شده در این کارگاه با اتمام کلاس در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

۲. فایل تصویری ضبط شده کلاس (به صورت ویدیوی قابل دانلود) حداکثر ۷۲ ساعت پس از برگ، در پنل شما قرار داده می شود. بنابراین اگر نمی توانید در زمان برگزاری کلاس آنلاین باشد، به فیلم و اطلاعات کلاس دسترسی مستقیم خواهید داشت.

هر نوع سوالی در مورد این کارگاه را از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com می توانید مطرح نمایید.

جلسه اول کلاس درس و تست معادلات دیفرانسیل