وبینار رایگان برنامه‌ریزی کنکور دکتری مدیریت

مدت: ۲ ساعت
زمان برگزاری: در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.
  • بعد از ثبت‌نام، ویدیوی وبینار از پنل کاربری قابل دانلود است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    رایگان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات

آزمون دکتری مدیریت ظرفیت زیادی ندارد و هر ساله داوطلب‌های زیادی برای نشستن روی صندلی‌های دانشگاه‌های برتر با هم رقابت می‌کنند. برخی از داوطلبان کنکور دکتری از اواسط تابستان و بخش زیادی هم از ابتدای پاییز مطالعه برای کنکور دکتری مدیریت را شروع می‌کنند. اگر قصد دارید جز رتبه برترهای کنکور دکتری باشید و در دانشگاه‌های خوب تحصیل کنید، باید از زمان باقیمانده تا کنکور دکتری مدیریت استفاده کنید. رسیدن به تسلط بالا در زمان کوتاه تا کنکور، نشدنی نیست اما سخت است. اگر یک برنامه مطالعاتی درست در این ۴ ماه نداشته باشید، رقابت برایتان سخت خواهد شد.

در وبینار رایگان برنامه‌ریزی ۴ ماه تا کنکور دکتری مدیریت، دکتر احسانی مسیر آمادگی در ۴ ماه باقیمانده تا کنکور دکتری مدیریت را ترسیم می‌کنند. انتخاب دروس مطالعاتی برای زمان باقیمانده، بهینه‌ترین منابع (کتاب یا کلاس) برای کسب درصد مناسب و رتبه خوب در ۴ ماه و برنامه‌ریزی درست برای روزهای باقیمانده تا کنکور در این وبینار بررسی می‌شوند.

اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاه، بهترین نتیجه را در کنکور دکتری مدیریت کسب کنید، وبینار رایگان برنامه‌ریزی ۴ ماه تا کنکور دکتری مدیریت را از دست ندهید.

سرفصل‌های وبینار:
-- بررسی اهمیت دروس کنکور و اولویت بندی در مطالعه
-- معرفی منابع مطالعاتی متناسب با زمان باقیمانده
-- نحوه برنامه‌ریزی برای شروع مطالعه
-- مطالعه بهینه و مدیریت زمان
-- ترسیم مسیر آمادگی ۴ ماه تا کنکور
-- پرسش و پاسخ

علی احسانی
دانش‌آموخته دکتری مدیریت و مشاور حرفه‌ای کنکور مدیریت