ویدیوی آموزش بلاکچین برای همه

زمان برگزاری: ویدیوها پس از ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه کلاس: ۳۰۰ هزار تومان    ۱۵۰ هزار تومان    جشنواره به‌وقت بهار

مدت: ۳ ساعت ۳۰ دقیقه
ویدیوها صرفا روی یک دستگاه سیستم عامل ویندوز یا مک یا اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

دوره بلاکچین برای همه در 3 فصل تدوین‌شده تا تمام اقشار جامعه را که علاقه‌مند به فناوری‌های روز و پیشرفت در کسب‌وکار خود هستند با یکی از اثرگذارترین و پردرآمدترین فناوری‌های حال حاضر دنیا، یعنی بلاکچین آشنا کند. هدف از ارائه این دوره هم بالا بردن آگاهی مخاطب نسبت به مبحث بلاکچین است، هم اینکه مخاطب بتواند راه خود را در آینده شغلی و حرفه‌ای، در جهان ارتباطات مبتنی بر بلاکچین مشخص کند. در پایان این دوره قادر خواهید بود هم امنیت و کارایی کسب و کار فعلی خود را با استفاده از بلاکچین ارتقا بخشید هم با پرداختن به ایده های جدید مبتنی بر بلاکپین، یک کسب و کار پرسود را راه بیاندازید.

مخاطب در این دوره می‌آموزد که بلاکچین چیست، ادبیات و اصطلاحات این فناوری چیست، عامل امنیت بلاکچین چیست، در عمل چگونه کار می کند، از چه اجزای فنی تشکیل شده است، 10 فایده و تعهد اصلی بلاکچین چیست، نسل ها و انواع بلاکچین چه هستند، بیت کوین چگونه کار می کند، قواعد مالی بیت کوین چیست، ماینینگ یا استخراج بیت کوین چیست و چگونه کار می کند، 10 کاربرد مهم بلاکچین در صنعت چیست (مانند: سلامت، اقتصاد، آموزش، انرژی و ...)، چگونه در کسب و کار خود از این تکنولوژی استفاده کنیم، از کجا شروع کنیم، آیا واقعا به بلاکچین نیاز داریم و ابزارهای این حوزه چه هستند.

نکته مهمی که این دوره را فوق‌العاده ارزشمند می‌سازد این است وقت مخاطب تلف نمی‌شود! همه مطالب به زبانی شیوا و قابل‌فهم برای همه! ارائه می‌شوند و اضافه گویی در آن نیست. همچنین دوره پیش رو بر مبنای یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی بلاکچین، که تاکنون بیش از 100هزار! نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسیده، تهیه‌شده است. پس شما در جای صحیحی قرارگرفته‌اید و این دوره می‌تواند مانند سکوی پرشی برای دانش شما و موفقیت در کسب‌وکارتان به‌حساب آید. به یاد داشته باشید همیشه اولین قدم مهم‌ترین قدم است!

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - مقدمه
۲ - بلاکچین چیست؟
۳ - بیت کوین
۴ - کاربردهای بلاکچین در صنعت
۵ - جمع بندی