ویدئو درک‌مطلب و واژه زبان مدیریت کسب‌و‌کار MBA و مجموعه‌ی مدیریت ۱۴۰۳

مدت: ۲۴ ساعت
زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است.
  • بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید.
  • فیلم این دوره قابل دانلود است و روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ظرفیت تکمیل
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

ویدیو درس درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA

ویدیو درس درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA با تدریس دکتر حمید فرید برگزار می‌شود.
در این کلاس شما با پرتکرارترین و مهم‌ترین واژگان کنکور سال‌های اخیر آشنا می‌شوید. همچنین تکنیک‌های مختلف درک مطلب را برمبنای متون مدیریت یا با زمینه مدیریت و مدیریت کسب و کار (MBA) مرور می‌کنید.
ویدیو درس درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA بر مبنای تست‌های ۷ سال اخیر کنکور مدیریت کسب و کار است.

شیوه تدریس درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA

تدریس درکت مطلب و واژگان زبان کنکور MBA از مفاهیم و واژه‌های ساده شروع می‌شود و هر چه پیشتر می‌رویم واژه‌های آموخته‌شده در متن سؤال‌ها یا در گزینه‌ها بیان می‌شود. همین‌طور واژه‌های جدید معرفی می‌شوند.

تست‌محوربودن دوره درک مطلب و واژگان

کل کلاس تست‌محور برگزار می‌شود؛ از جلسه اول تا جلسه آخر یادگیری واژه و مرور ساختار جمله در قالب تست‌های واژه انجام می‌شود و همین‌طور مباحث درک مطلب آموزش داده می‌شود.
در کنار تست‌ها، برای مرور هر چه بیشتر واژه‌ها، در جلسه‌های پایانی مطالب چندرسانه‌ای (پادکست، ویدئو، مایندمپ تصویری مرور واژه‌های به‌هم‌مرتبط) ارائه می‌شود؛ درضمن، در فاصله دوهفته‌ای هر جلسه با جلسه بعد هم یک آزمون تکمیلی تست واژه یا درک مطلب برای مرور بیشتر ارائه می‌شود؛ بازخورد آن هم به‌صورت فردی ارائه می‌شود.

مزیت شرکت در دوره

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در این دوره بهره‌مندی از روش بهینه ارتقای سطح دانش واژه و حذف گزینه، هم در بخش سؤال‌های واژه و کلوزتست و هم در بخش درک مطلب، است.

سرفصل‌های دوره

۱. متون تخصصی رشته‏ مديريت یا دارای زمینه مدیریتی
۲. بررسی انواع سؤال درک مطلب
۳. روش‌های حذف گزينه
۴. مفاهیم مدیریتی
۵. تحلیل واژه‌به‌واژه فایل‌های صوتی و تصویری مدیریتی منتخب با هدف مرور چندرسانه‌ای
۶. محتوای تصویری-نوشتاری کاربرپسند (با یادیارهای مؤکد) هفتگی برای مرور واژه، جمله و آزمون (مملو از یادیارهای تصویری طراحی‌شده، پشتیبانی علمی تا روز آزمون)

نمونه ویدئو کلاس درک مطلب و واژگان

  • مزیت‌های کلاس آنلاین کنکور درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA کافه تدریس چیست؟

    کلاس کنکور درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA کافه تدریس مزیت‌های متعددی دارد که شما را برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد مهیا می‌کند. این مزیت‌ها از این قرار است: تست‌محور و نکته‌محوربودن شیوه نوآورانه و تعاملی تدریس حل تشریحی تست‌های سال‌های اخیر جمع‌بندی و مرور آسان تمامی نکات

  • طرز مطالعه درس زبان کنکور MBA چگونه است؟

    بهترین روش مطالعه درس زبان کنکور ارشد MBA مطالعه کاربردی است. همان‌طور که در کلاس آنلاین درک مطلب و واژگان زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) کافه‌تدریس خواهید دید، بهتر است واژه را ابتدا در تست، بعد در تمرین اول (آزمون تکميلي واژه) و بعد از مدتی در تمرین دوم (نوشتاری، ترجمه، صوتی، یا تصویری) مرور کنید.

  • بهترین منابع واژگان زبان تخصصی کنکور مدیریت کسب و کار چیست؟

    برای تسلط بر واژگان و درک مطلب کنکور MBA منابع متعددی در دسترس شماست. انتخاب بهترین منبع اهمیت بسیار زیادی در میزان موفقیت شما دارد. شرکت در کلاس آنلاین درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA کافه تدریس شما را از مراجعه به منابع دیگر بی‌نیاز می‌کند.

  • اگر در واژگان و درک مطلب ضعیف باشم، کلاس به من کمک خواهد کرد؟

    شرکت در کلاس درک مطلب و واژگان زبان کنکور MBA کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند از یک طرف با تکنیک‌های تست‌زنی بخش درک مطلب به‌خوبی آشنا شوید و بر آن تسلط پیدا کنید. از طرف دیگر شما با مهم‌ترین واژگان زبان به‌صورت کاربردی در تست‌ها آشنا می‌شوید و با تسلط بر تکنیک‌های واژه‌سازی میزان بالایی از واژگان را خواهید آموخت.

  • آیا مطالعه کتاب ۵۰۴ برای واژگان کنکور MBA مناسب است؟

    کتاب ۵۰۴ جزو منابع معروف به شمار می‌رود، اما تعداد لغات کمی دارد. منابع بهتری در بازار برای یادگیری لغات وجود دارد. در کلاس کنکور MBA شما با تمامی واژگان مهم و پرتکرار کنکور MBA به‌صورت ریشه‌ای و قاعده‌مند آشنا می‌شوید؛ همین‌طور کاربرد آن‌ها را بر مبنای تست‌های سال‌های گذشته می‌آموزید. این کار به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را در کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به دست آورید.

  • چرا واژگان زبان کنکور MBA لزوماً تخصصی نیست؟

    تخصصی‌بودن این درس به‌دلیل سؤالات متفاوت آن از دیگر رشته‌ها و شکل گرامر آن است؛ درواقع، شبیه به کنکور دکتری و برخلاف باقی رشته‌ها سؤالات گرامر این درس در کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به‌صورت مستقیم طرح می‌شود.

حمید فرید
دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران