پک ۹ کلاس آنلاین کنکور ارشد عمران (با تخفیف مجزای پکیج)

زمان برگزاری: اواخر دی ماه و اوایل بهمن‌ماه هزینه کلاس: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

مدت: ۵۵ ساعت

توضیحات

مجموعه کلاس‌های آنلاین شامل دروس زیر، کلاس‌هایی هستند که در بازه زمانی حدودا دو ماه مانده به کنکور ارشد عمران (دیماه ۱۴۰۲) برگزار خواهند شد و در کمترین زمان بهترین جمع‌بندی را برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند. چارچوب اصلی تدریس در این کلاس‌ها ارائه درسنامه کوتاه (بدون پرداختن به اثبات‌ها) و حل مسائل و تست‌های متنوع خواهد بود که باعث می‌شود داوطلبانی که تا کنون مطالعه‌ای نداشتند نیز بتوانند استفاده کنند. ثبت‌نام این ۹ کلاس در قالب پک ۹ درس مشمول ۱۵ تخفیف مجزا می‌باشد.

درس --------------------------- مدرس

ریاضیات عمومی ۱ و ۲ ---------------- ابراهیم شاه ابراهیمی
معادلات دیفرانسیل ---------------- ابراهیم شاه ابراهیمی
مقاومت مصالح ------- شاهین ساغرچی
تحلیل سازه‏‌ها --------- یاسر رشیدی
مکانیک خاک ---------- مصطفی زمانی
مهندسی پی ------------ محمد ذوالفقاری
مکانیک سیالات ------- محمدرضا جوادی
هیدرولیک --------------- محمدرضا جوادی
راهسازی و روسازی ---- حمیدرضا انوری

برای آگاهی از جزئیات بیشتر هر درس می‌توانید به لینک هر یک مراجعه نمایید (در آدرس ctdrs.ir/omran01) و یا با آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارتباط بگیرید.

سایر توضیحات:
۱) مفاد کلاس‌ها عبارتند از: جزوه کامل و تمام رنگی، آموزش آنلاین + فیلم ضبط شده کلاس، ۴ مرحله آزمون جامع جهت تثبیت مطالب
۲) هر یک از شرکت‌کنندگان عزیز، بلافاصله پس از ثبت‏ نام در هر یک از کلاس‌‏ها در گروه رفع اشکال ویژه با حضور اساتید کلاس‌‏ها عضو شده و این عضویت بصورت نامحدود خواهد بود. (جهت عضویت در گروه رفع اشکال VIP، ایمیل و شماره همراه خود در سایت کافه‌تدریس را به آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال نمایید)
۳) برگزاری کلاس‌‏های آنلاین، در روز و ساعت مقرر از طریق سایت کافه‌تدریس خواهد بود و فیلم ضبط شده کلاس نیز پس از کلاس در اختیار شرکت‌کنندگان عزیز قرار می‏گیرد و تا روز کنکور ۱۴۰۳ قابل مشاهده است.
۴) مشاهده کلاس‌ها يا فيلم آن‌ها صرفا از طریق سیستم‌عامل ویندوز (سیستم کامپیوتر خانگی، لپتاپ، سرفیس) امکان پذیر است و بهمراه هر درس جزوه تمام رنگی ارائه می‌گردد.