پکیج کلاس‌های آنلاین درس‌، نکته‌ و تست و حل‌ تمرین ریاضی‌ عمومی ۱ و ۲ ویژه کنکور ۱۴۰۴

مدت: ۲۰۰ ساعت
زمان برگزاری: در توضیحات هر درس مشاهده بفرمایید
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس زنده شرکت کنید.
  • ویدیوی این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم‌عامل ویندوز یا مک یا اندروید به مدت دو سال قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۱۰,۹۷۰,۰۰۰ ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • ۵۰% تخفیف تا ۳۱ فروردین

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲ کنکور ارشد ۱۴۰۴

پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲ کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلاس‌های آنلاین درس و تست، نکته و تست و همین‌طور جمع‌بندی و مرور را دربرمی‌گیرد. این پکیج ۲۰۰ ساعت کلاس آنلاین و ویدیو را دربردارد:

۱. کلاس آنلاین درس و تست ریاضی عمومی ۱و۲ - ۱۰۰ ساعت 
۲. ویدیوی حل تمرین ریاضی عمومی ۱و۲ - ۵۰ ساعت + کارگاه‌های آنلاین
۳. کلاس آنلاین نکته و تست ریاضی عمومی ۱و۲ - ۵۰ ساعت 

چرا پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی رضا شکرزاد گزینه مناسبی است؟

درس ریاضی عمومی ۱ و ۲ برای بسیاری از رشته‌ها در کنکور کارشناسی ارشد اهمیت دارد. دانشجویان رشته‌های فنی-‌مهندسی، علوم پایه و برخی دیگر از رشته‌ها، مانند MBA باید بر این درس تسلط داشته باشند.
تسلط کامل و کافی بر این درس، به‌دلیل ضریب آن در کنکور کارشناسی ارشد و همین‌طور درصد‌های داوطلبان سال‌های قبل، اهمیت زیادی دارد. نکته مهم اینجاست که شما باید بتوانید در کمترین زمان بر این درس تسلط داشته باشید و همین‌طور بتوانید در کمترین زمان این درس را مرور کنید.
پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی رضا شکرزاد به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان صفر تا صد این درس را به‌صورت کامل و بر مبنای تست‌های سال‌های قبل یاد بگیرید. همین‌طور در کمترین زمان ممکن بتوانید تمامی مباحث درس‌های ریاضی عمومی ۱ و ۲ را مرور و آن‌ها را تثبیت کنید.

محتوای پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

همان‌طور که گفتیم، پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی کنکور کارشناسی ارشد رضا شکرزاد سه بخش را در قالب ۲۰۰ ساعت آموزش دربرمی‌گیرد. محتوای این کلاس‌ها از این قرار است:

کلاس آنلاین درس و تست ریاضی عمومی ۱و۲

این دوره مخصوص مرحله اول مطالعه داوطلبان است. در این مرحله داوطلبان باید تمامی مطالب را یاد بگیرند. با توجه به اهمیت بالای این درس در کنکور رشته مدیریت کسب و کار یا MBA دوره آنلاین صدساعتی ریاضی عمومی ۱ و ۲ با رویکرد آموزش پایه‌ای تا تسلط صددرصدی برای آزمون کارشناسی ارشد طراحی شده است. ۱۵ ساعت کلاس آنلاین برای رفع اشکال بخش‌های درسد داده شده نیز برگزار می‌شود.
در این دوره بیش از ۵۳۰ تست ریاضی عمومی ۱ و حداقل ۲۸۰ تست ریاضی ۲ برای فهم کامل هر زیرفصل حل می شود.

ویدیوی حل تمرین ریاضی عمومی ۱و۲

این دوره مخصوص مرحله دوم مطالعه داوطلبان است. در این مرحله لازم است داوطلبان به‌اندازه کافی تست حل کنند تا مطالب آموخته‌شده تثبت شود. در این دوره حدود هزار تست میکروطبقه‌بندی هدفمند از مفاهیم ریاضی ۱ و ۲ برای تثبیت مطالب و با هدف تکرار ضمنی مطالب ارائه می‌شود؛ همچنین نکته‌های هر فصل به‌صورت کامل بررسی و مرور می‌شود. تست‌های ارائه‌شده در این دوره همه تست‌های مهم سال‌های اخیر از رشته‌های مختلف را پوشش می‌دهد. داوطلبان با حل این تست‌ها مي‌توانند به تسلط بالایی در درس ریاضی عمومی برسند.

کلاس نکته و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲

این کلاس مخصوص مرحله سوم مطالعه داوطلبان است و جمع‌بندی و تسلط روی مطالب را پوشش می‌دهد.
در اين دوره تمامی مطالب خلاصه و جمع‌بندی می‌شوند و در ذهن داوطلبان به‌صورت یکپارچه قرار می‌گیرند.
ویژگی‌های اصلی کلاس از این قرار است:
ارائه نمودار درختی جمع‌بندی فصل‌هاـ
ارائه‌ی جزوه تست، شامل ۳۰۰ تست منحصربه‌فرد (پوشش صددرصدی تمامی مطالب ریاضی)
ارائه پاسخ تشریحی سؤال‌های ریاضی تمامی رشته‌ها، مربوط به کنکور سال‌های اخیر

ویژگی‌ کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲

بیان متفاوت و سبک ویژه تدریس رضا شکرزاد برای داوطلب یک محیط آموزشی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند و خیال او را از درس ریاضی عمومی ۱ و ۲ برای کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ راحت می‌کند.
این درس برای اغلب داوطلبان یک نقطه‌ضعف اساسی محسوب می‌شود، اما پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی رضا شکرزاد آن را به نقطه‌قوتی برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در آزمون تبدیل خواهد کرد. میانگین درس ریاضی در اکثر رشته‌ها در مرز صفر درصد است؛ بنابراین این درس در تمامی رشته‌ها ترازآور است و رتبه داوطلب را به‌شدت بهبود خواهد داد.
همچنین در این کلاس داوطلب با شیوه مدل‌سازی مسئله‌ها طوری آشنا می‌شود که نه‌تنها در درس‌های دیگر، در تمامی مفاهیم واقعی هم نوع نگاه متفاوتی پیدا می‌کند.

مراحل شرکت در پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی کنکور ۱۴۰۴

بعد از ثبت نام در دوره، شما عضو کانال مربوط به کلاس می‌شوید تا از مطالب مشاوره‌ای قبل از هر کلاس استفاده کنید؛ همچنین در این کانال جزوه پیش‌مطالعه برای آمادگی قبل از حضور در کلاس و جزوه جدید مربوط به کلاس برای پرینت‌گرفتن و آماده‌کردن قبل از شروع کلاس بارگذاری می‌شود.

نمونه ویدئو کلاس ریاضی عمومی

  • پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی کنکور برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی مناسب است؟

    بله، این کلاس برای تمامی داوطلبان رشته‌های فنی و مهندسی مناسب است. اگر شما داوطلب رشته‌ای مانند کامپیوتر هستید، می‌توانید به‌جای کلاس درس و تست روی کلاس فشرده تمرکز کنید.

  • آیا می‌توان برخی از سرفصل‌های ریاضی را حذف کرد و مطالعه نکرد؟

    برخی از فصل‌های ریاضی عمومی ۱ و ۲ پیش‌نیاز یکدیگرند؛ درنتیجه نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد،. شما می‌توانید برخی از فصل‌ها، مانند اعداد مختلط یا هندسه تحلیلی، را در صورت نداشتن زمان کافی نادیده بگیرید.

  • پکیج کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲ بر کلاس درس و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ چه مزیتی دارد؟

    شما با تهیه پکیج، نه‌تنها هزینه کمتری را به‌دلیل تخفیف پکیج دریافت می‌کنید، دیگر نگران منابع برای هیچ مرحله مطالعه نخواهید داشت. با تهیه این پکیج تمامی منابع در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • اگر هم در دانشگاه ریاضی نخوانده باشیم، می‌توانیم از کلاس‌های آنلاین و ویدیوها استفاده کنیم؟

    بله، افراد با هر سطحی از دانش ریاضی می‌توانند از کلاس استفاده و درصد بالایی را کسب کنند.

  • در صورت داشتن سؤال در طی دوره آمادگی برای کنکور پشتیبانی وجود دارد؟

    هر کلاس یک کانال تلگرامی دارد که جزوه‌ها و اطلاعیه‌ها در آن قرار می‌گیرد؛ همچنین گروهی با حضور خود مدرس نیز وجود خواهد داشت تا اشکالات درسی داطلبان در آن حل شود.

رضا شکرزاد
دانش‌آموخته علوم داده از دانشگاه رادبود هلند و مهندسی صنایع از دانشگاه شریف