کارگاه آنلاین هوش تجاری و بیزینس

مدت: ۱۰ ساعت
زمان برگزاری: شروع از دوشنبه، ۵ شهریور
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس زنده شرکت کنید.
  • ویدیوی این کلاس ضبط می‌شود و به مدت دو سال تحت سیستم‌عامل ویندوز یا مک یا اندروید قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۹۰۰,۰۰۰ ۷۶۵,۰۰۰ تومان
  • ۱۵٪ تخفیف تا ۲۸ تیر

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات

◻️ این کارگاه پیش‌نیاز ندارد. 

◻️ این ورکشاپ به شما کمک می‌کند تا با مفاهیم و ابزارهای هوش تجاری آشنا شوید و بتوانید از داده‌ها به بهترین شکل در فرآیندهای بیزینسی خود استفاده کنید. در پایان این ورکشاپ، شما توانایی ایجاد مدل‌های کسب‌وکار، ارزیابی بیزینس، تصمیم‌گیری داده‌محور و توسعه کسب‌وکار خود را خواهید داشت.
در نهایت گذراندن سه ورکشاپ کار با داده، مصورسازی داده و مهندسی فیچر، هوش تجاری و بیزینس شما با حوزه تحلیل داده آشنا هستید و مهارت‌های کافی برای شروع به کار به عنوان تحلیلگر داده یا دیتا آنالیست را دارید.

آنچه در این ورکشاپ خواهید آموخت

1. مدل فکری توسعه بیزینس: درک عمیق از نحوه توسعه یک بیزینس از ایده اولیه تا راه‌اندازی و رشد آن. این بخش به شما کمک می‌کند تا با نگرش‌های مختلف برای توسعه کسب‌وکار آشنا شوید.
2. نگاه مالی به ایده‌های بیزینسی: یادگیری تحلیل مالی ایده‌ها و چگونگی ارزیابی سودآوری و بازگشت سرمایه از طریق مدل‌های مالی.
3. مدل فکری رسیدن به ایده محصول: ایجاد چارچوب فکری برای شناسایی و توسعه ایده‌های محصولی که می‌تواند بازار را تحت تأثیر قرار دهد.
4. نحوه ارزیابی بیزینس با داده: بررسی روش‌های مختلف ارزیابی عملکرد کسب‌وکار با استفاده از داده‌های واقعی و تحلیل‌های کاربردی.
5. چگونگی تصمیم‌گیری با تحلیل داده: استفاده از تکنیک‌های تحلیلی برای تبدیل داده‌ها به اطلاعات قابل استفاده در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک.
6. تعریف KPI‌های اصلی با کمک داده: شناسایی و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) که برای ارزیابی موفقیت کسب‌وکار ضروری هستند.
7. انواع متدولوژی‌های کاربردی در صنعت: آشنایی با متدولوژی‌های مختلفی که در صنایع مختلف برای بهبود فرآیندها و افزایش بهره‌وری استفاده می‌شوند.

ابزارهایی که این ورکشاپ بر آنها تمرکز دارد

- Business Canvas: ابزاری قدرتمند برای ترسیم و مدل‌سازی کسب‌وکار که به شما کمک می‌کند تا تمامی اجزای بیزینس خود را به‌صورت یکپارچه مشاهده و تحلیل کنید.
- Atlassian: مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی و تحلیلی که برای مدیریت پروژه‌ها، همکاری تیمی و تحلیل داده‌ها بسیار کارآمد است.
 

رضا شکرزاد
دانش‌آموخته علوم داده از دانشگاه رادبود هلند و مهندسی صنایع از دانشگاه شریف