ویدئو دوره کلین شیت هوش مصنوعی (حل تمرین)

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۳۲۰ هزار تومان

مدت: ۳۰ ساعت بعد از ثبت نام، ویدیو در همین صفحه قرار می‌گیرد و میتوانید مشاهده کنید. ویدیوی ضبط شده کلاس، قفل‌گذاری شده و تنها بر روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به مدت زمان یک سال قابل پخش است.  

توضیحات

تخفیف ویژه دانشجویان کافه‌تدریس:

در صورتی که پکیج ۱۰ درس یا ۱۰ نکته‌و‌تست دروس تخصصی را خریداری کرده‌اید، بعد از ورود به سایت از کد تخفیف ۵۰ درصد روبه‌رو استفاده کنید:‌ Clean990

در صورت ثبت‌نام در ویدئوی درس یا نکته‌و‌تست هوش مصنوعی، بعد از ورود به سایت از کد تخفیف ۳۵ درصد روبه‌رو استفاده کنید: Clean991

******
در سه درس تخصصی و با اهمیت هوش مصنوعی، سیستم عامل و پایگاه داده‌ها دوره‌های آنلاین تدریس کامل دروس و همچنین دوره نکته و تست برگزار شده است که برای اولین بار در حوزه آموزشی، مرور کتاب مرجع به زبان انگلیسی در دستور کار قرار گرفت و بازدهی فوق العاده‌ای را به همراه داشت. از مهمترین نتایج این ابتکار افزایش اعتماد به نفس دانشجویان عزیز در مطالعه و مرور کتاب‌های مرجع است که نمود آن در نتایج واضح و مبرهن است.
کافه تدریس به همراه مدرس با سابقه این دروس در ابتکاری دیگر دوره‌های حل تمرین را به عنوان دوره‌ای در میان دوره تدریس کامل و دوره نکته و تست معرفی می‌نماید که برای هر سه درس هوش مصنوعی، سیستم عامل و پایگاه داده‌ها برگزارخواهد شد. رویکرد این دوره به شرح زیر است:

• مرور سرفصل‌های هر درس و حل تمرین‌های تالیفی و طبقه‌بندی به صورت تشریحی جهت تثبیت مطالب
• حل سوالات داخل فصل از کتب مرجع
• حل تمرین‌های انتهای هر فصل از کتب مرجع

با این رویکرد بی نظیر و ترکیب آن با دو دوره تدریس کامل و نکته و تست می توان آموخته های هر درس را تثبیت و درک مناسب از نکته و تست های ارایه شده داشت. همچنین کلیه سوالات و ابهامات احتمالی کلیه سرفصل های هر درس نیز مرتفع خواهد گردید.

نام کتاب مرجعی که در این دوره بررسی می‌شود:
Artificial Intelligence Modern Approach: Stuart Russell