ویدیوی کارگاه آنلاین صفر تا صد اپلای و گرفتن بورسیه تحصیلی

زمان برگزاری: این کلاس برگزار شده است هزینه کلاس: ۲۲۰ هزار تومان

مدت: ۶ ساعت

توضیحات

در این کارگاه سه روزه قصد داریم هر آنچه را که دانشجویان کشور برای اپلای در مقطع کارشناسی ارشد و به خصوص دکتری نیاز دارند را در کلیه رشته های تحصیلی فراهم کنیم. این مطالب شامل چگونه پیدا کردن موقعیت ها و بورس های تحصیلی می باشد و چگونگی ارتباط برقرار کردن با اساتید دانشگاه های معتبر خارج برای آشنایی و همکاری و همینطور کسب اطلاعات در زمینه پوزیشن ها در گروه های تحقیقاتی آن ها می باشد.
همینطور در مورد مدارکی که معمولا برای اپلای نیاز است مانند CV، توصیه نامه، Cover Letter یا Personal Letter و Research Statement و Research Proposal و سایر مدارک توضیح خواهیم داد و اینکه هر کدام از این موارد باید شامل چه نکاتی باشد و تفاوت آن ها با یکدیگر را بیان خواهیم کرد و چگونگی نوشتن یک ایمیل تاثیرگذار برای معرفی خود و ارایه CV خود به استاد خارجی آموزش داده می شود.
به طور کلی هدف اصلی این کارگاه سه روزه معرفی تمامی مطالبی است که دانشجویان برای پروسه اپلای و گرفتن بورسیه تحصیلی نیاز دارند. همچنین برای یادگیری عمیق تر، یک نمونه موردی خواهیم داشت و برای یک دانشجو با یک شرایط مشخص CV و سایر مدارک را در زمان برگزاری کارگاه تهیه خواهیم کرد تا به صورت عملی با نحوه تهیه مدارک برای اپلای، آشنایی لازم صورت گیرد. در پایان هر جلسه کارگاه، سی دقیقه از زمان به پرسش و پاسخ اختصاص داده خواهد شد تا دانشجویان امکان این را داشته باشند تمام سوالات خود را در مورد اپلای از قبیل شرایط گرفتن اقامت، شرایط زندگی در کشورهای مختلف، شرایط کار پس از پایان تحصیل و ... بپرسند و دکتر فراگردی به تمامی سوالات دانشجویان پاسخ خواهند داد.

درباره استاد دوره:
حمیدرضا فراگردی دکتری خود را در رشته کامپیوتر در گرایش نرم افزار و در فیلد سیستم‌های زمانبندی بی‌درنگ (Real-time systems) از دانشگاه MDH سوئد دریافت کرده است. پروژه دکترا ایشان بورسیه شده توسط شرکت ولوو و ABB سوئد بوده و همچنین در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت بورس محققین جوان اروپا (HiPEAC Research Collaboration Grant) شده است. ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشکده فنی دانشگاه تهران در حوزه سیستم‌های بی‌درنگ دریافت کرده است. پس از اخذ دکترا، دوره پست دکترا (Postdoc) خود را در زمینه پردازش ابری و پردازش مه (Cloud and Edge Computing) در دانشگاه Innsbruck اتریش گذراندند. همچنین ایشان بیش از یک سال است که به عنوان استاد راهنما برای دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه سلطنتی KTH سوئد مشغول بوده و تا بحال بیش از ۱۰ تن از این دانشجویان با موفقیت پایان نامه خود را به اتمام رسانده اند. تاکنون بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر و مجلات علمی شناخته شده از ایشان به چاپ رسیده است. به مقالات تخصصی ایشان بیش از ۱۹۰ بار ارجاع داده شده و دارای H-Index ده (۱۰) هستند. مقالات بسیاری از ایشان بعنوان Best Paper در کنفرانس‌ها انتخاب شده است. شما می‌توانید لیست مقالات پژوهشی ایشان را در سایت Google Scholar ملاحظه فرمایید.

صفحه شخصی دکتر فراگردی در دانشگاه اتریش:
http://dps.uibk.ac.at/~faragardi

صفحه شخصی دکتر فراگردی در دانشگاه KTH سوئد:
https://www.kth.se/profile/hrfa

صفحه شخصی دکتر فراگردی در گوگل اسکولار:
https://scholar.google.com/citations?user=sUj2TiQAAAAJ