پکیج کلاس آنلاین دروس ریاضی‌عمومی، جی‌مت و زبان ویژه کنکور ارشد MBA

مدت: ۲۱۸ ساعت
زمان برگزاری: در توضیحات هر درس اطلاع‌رسانی می‌شود
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس زنده شرکت کنید.
  • ویدیوی این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم‌عامل ویندوز یا مک یا اندروید به مدت دو سال قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۱۰,۹۶۰,۰۰۰ ۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان
  • ۵۰% تخفیف تا ۳۱ فروردین

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

جزئيات پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA

پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA به‌صورت کلاس‌های آنلاین برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان کلاس هم می‌توانند به‌تعداد نامحدود به ویدیوهای ضبط‌شده کلاس را هم مشاهده کنند.
در این کلاس‌ها جزوه‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود. در صورت شرکت در آن‌ها به هیچ منبع مطالعاتی و تستی دیگری نیاز نخواهید داشت.

وجه تمایز کافه تدریس

شما در پکیج کافه تدریس علاوه بر پشتیبانی و همراهی می‌توانید استاد ریاضی خود را از بین مدرسین برتر کشور انتخاب کنید و با هر روشی که راحت‌تر هستید پیش بروید.

برای انتخاب استاد مورد نظر خود برای درس ریاضی با پشتیبانی کافه تدریس در تلگرام به آدرس @Cafetadris_MBA در ارتباط باشید.

 

کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA

پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس همه درس‌های این آزمون را پوشش می‌دهد. کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار درس‌های ریاضی عمومی ۱ و ۲، استعداد و آمادگی تحصیلی و زبان تخصصی را شامل است. پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس تمامی کلاس‌های این کنکور را دربرمی‌گیرد که شامل این موارد است:

کلاس آنلاین درس و تست ریاضی ۱و۲ ویژه کنکور MBA و فنی مهندسی رضا شکرزاد
کلاس آنلاین درس و تست ریاضی ۱و۲ ویژه کنکور MBA و فنی مهندسی مسعود آقاسی
کلاس آنلاین درس و تست GMAT ویژه کنکور 
کلاس آنلاین گرامر زبان مدیریت کسب و کار MBA ویژه کنکور 
کلاس آنلاین درک‌مطلب و واژه زبان مدیریت کسب‌و‌کار MBA و مجموعه‌ی مدیریت 

کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲

کلاس آنلاین و آفلاین ریاضی عمومی ۱ و ۲ کافه‌تدریس که در پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA قرار دارد با تدریس استاد رضا شکرزاد و استاد مسعود آقاسی برگزار می‌شود.
بخش اول، پیش‌مطالعه، به‌صورت ویدئو در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این بخش برای همه داوطلبان، مخصوصاً داوطلبان رشته‌های غیرمهندسی، بسیار مفید است. بخش پیش‌مطالعه مباحث پایه‌ای این درس را به شما آموزش خواهد داد. به‌این ترتیب، شما با تماشای ویدیوهای پیش‌نیاز این درس آماده یادگیری ریاضی عمومی خواهید شد.
بخش دوم درس‌نامه‌ی ریاضی است. این بخش به دو شکل آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و صفر تا صد درس ریاضی عمومی  ۱ و ۲ را پوشش می‌دهد.

هردو کلاس تمرین و کوییز را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند و کانال کلاسی پشتیبان کلاس با حضور اساتید قرار دارند.

کلاس آنلاین جیمت (GMAT)

کلاس آنلاین جیمت (GMAT) دیگر درس پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس است. شرکت در این کلاس به موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد بسیار کمک می‌کند. برخلاف تصور بسیاری، شرکت در کلاس آنلاین برای این درس بازدهی بسیار زیادی برای داوطلبان دارد.
در کلاس آنلاین درس و تست جیمت (GMAT) شما مطالب را به‌طور کامل آموزش خواهید دید. بعد از آن هم تست‌های زیادی برای شما حل خواهد شد تا با روش‌های مختلف حل سؤالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار آشنا شوید.
کلاس آنلاین درس و تست جیمت کافه‌تدریس در ۱۰۰ ساعت برگزار می‌شود و مدرس آن استاد علی ضیایی است.
در کانال تلگرامی کلاس آنلاین جیمت کافه‌تدریس هم به‌صورت شبانه کوییزهایی برگزار می‌شود تا بتوانید با پاسخ‌دهی به آن‌ها خودتان را بسنجید.

کلاس آنلاین گرامر زبان مدیریت کسب و کار (MBA)

کلاس آنلاین گرامر زبان کنکور کارشناسی ارشد MBA در پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس در ۲۴ ساعت ارائه می‌شود. شیوه تدریس دکتر حمید فرید در کلاس آنلاین گرامر زبان کنکور کارشناسی ارشد MBA به‌صورتی ویژه و منحصربه‌فرد است.
با این شیوه شما می‌توانید به‌صورت کامل بر تمامی مباحث گرامر زبان کنکور کارشناسی مدیریت کسب و کار تسلط پیدا کنید و بتوانید به درصد خوبی از سؤالات پاسخ دهید.
کلاس آنلاین گرامر زبان کارشناسی ارشد MBA به‌صورت یک هفته درمیان برگزار می‌شود.
را در ۳ بخش گرامر، واژگان و درک مطلب تدریس می‌کنند. بخش واژگان هم از در ۲ بخش سؤالات مستقیم واژگان و کلوزتست برگزار می‌شود.

کلاس آنلاین درک مطلب و واژگان کنکور کارشناسی ارشد MBA

کلاس آنلاین درک مطلب و واژگان کنکور کارشناسی ارشد MBA دکتر حمید فرید در دو بخش سؤالات این بخش از آزمون را پوشش می‌دهد. به‌این ترتیب هم به بخش درک مطلب و هم به بخش واژگان کنکور به‌صورت سؤالات مستقیم واژگان و کلوزتست‌ها پرداخته می‌شود.

ویدئو معرفی دپارتمان کنکور مدیریت کسب‌وکار

  • آیا با ثبت‌نام در پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس به تهیه کتاب هم نیاز داریم؟

    با شرکت در پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس به تهیه کتاب و منابع دیگر نیازی ندارید. تمامی جزوه‌ها و منابع موردنیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • آیا هزینه پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار با کلاس‌های تکی متفاوت است؟

    پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA همیشه تخفیف‌های بیشتری دارد؛ درنتیجه شما با هزینه کمتر می‌توانید بسته کامل آموزشی برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد MBA را تهیه کنید.

  • اگر یک کلاس را داشته باشیم، می‌توانیم پکیج را دریافت کنیم؟

    با پرداخت مابه‌التفاوت شما می‌توانید کلاس یا ویدیوی آموزشی را به پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس تبدیل کنید و از تخفیف پکیج هم بهره‌مند شوید.

  • پکیج برای کسانی هم که پایه مناسبی ندارند مناسب است؟

    بله، افراد با هر سطحی از دانش می‌توانند از کلاس بهره ببرند. کلاس‌های آنلاین درس و تست کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار صفر تا صد مطالب را به شما آموزش می‌دهند. کلاس‌های پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA به‌صورت ویدیو یا مطالب در کانال کلاسی پیش‌مطالعه را در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌این ترتیب می‌توانید پیش از شروع کلاس سطح‌تان را تقویت کنید و با الفبای مباحث آشنا شوید.

  • آیا در صورت داشتن سؤال پشتیبانی علمی وجود دارد؟

    هر یک از کلاس‌های پکیج کلاس آنلاین دروس کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس یک کانال تلگرامی دارد که جزوه‌ها و اطلاعیه‌ها در آن قرار داده می‌شود؛ همین‌طور گروه تلگرامی‌ای هم با حضور خود استاد هم وجود خواهد داشت تا اشکالات درسی در آن برطرف شود.

اساتید دپارتمان MBA
اساتید دپارتمان MBA کافه تدریس