پکیج آزمون آزمایشی + کلاس آنلاین درس، نکته‌و‌تست و حل‌تمرین ریاضی‌عمومی، جی‌مت و زبان ویژه کنکور MBA

مدت: ۴۲۷ ساعت
زمان برگزاری: در توضیحات هر درس اطلاع‌رسانی می‌شود
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس زنده شرکت کنید.
  • ویدیوی این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم‌عامل ویندوز یا مک یا اندروید به مدت دو سال قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۲۳,۹۰۰,۰۰۰ ۱۰,۷۵۰,۰۰۰ تومان
  • ۵۵٪ تخفیف تا ۳۱ فروردین

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

پکیج کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA

 

پکیج کنکور کارشناسی ارشد MBA یا مدیریت کسب‌وکار شامل کلاس‌های آنلاین درس‌وتست، حل تمرین، نکته‌وتست و آزمون آزمایشی است. در این پکیج تمامی منابع و کلاس‌های موردنیاز داوطلبان کنکور مدیریت کسب‌وکار قرار گرفته و بسیار به‌صرفه‌تر از شرکت کلاس‌ها به‌صورت تک‌به‌تک است.
کلاس‌های کنکور کارشناسی ارشد مدیریت MBA به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان کلاس می‌توانند به‌تعداد نامحدود ویدیوهای کلاس را مشاهده کنند. در این کلاس‌ها جزوه‌ها هم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و در صورت شرکت در کلاس‌ها به هیچ منبع مطالعاتی و تستی دیگری نیاز نخواهید داشت.

وجه تمایز کافه تدریس

شما در پکیج کافه تدریس علاوه بر پشتیبانی و همراهی می‌توانید استاد ریاضی خود را از بین مدرسین برتر کشور انتخاب کنید و با هر روشی که راحت‌تر هستید پیش بروید.

برای انتخاب استاد مورد نظر خود برای درس ریاضی با پشتیبانی کافه تدریس در تلگرام به آدرس @Cafetadris_MBA در ارتباط باشید.

 

کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار درس‌های ریاضی عمومی ۱و۲ فنی و مهندسی، استعداد و آمادگی تحصیلی و زبان تخصصی را شامل می‌شود. پکیج کنکور ارشد مدیریت MBA تمامی کلاس‌های این کنکور را دربرمی‌گیرد که این موارد را شامل است:

کلاس آنلاین درس و تست ریاضی ۱و۲ ویژه کنکور MBA و فنی مهندسی رضا شکرزاد
کلاس آنلاین درس و تست ریاضی ۱و۲ ویژه کنکور MBA و فنی مهندسی مسعود آقاسی
کلاس آنلاین درس و تست GMAT
کلاس آنلاین گرامر زبان مدیریت کسب و کار MBA
کلاس آنلاین درک‌مطلب و واژه زبان مدیریت کسب‌و‌کار MBA و مجموعه‌ی مدیریت 
کلاس آنلاین نکته و تست ریاضی عمومی ۱و۲ رضا شکرزاد
کلاس آنلاین نکته و تست ریاضی عمومی ۱ و ۲ مسعود آقاسی
کلاس آنلاین جمع‌بندی ریاضی عمومی ۱ و ۲ مسعود آقاسی
کلاس آنلاین جمع‌بندی، نکته و تست GMAT
کلاس آنلاین جمع بندی, نکته و تست زبان مدیریت کسب و کار MBA
ویدیو حل تست و تمرین ریاضی عمومی ۱و۲ (حل تست‌های مکمل آزمون‌های کارشناسی ارشد ۸۰ تا ۹۹)
کلاس آنلاین حل تست و تمرین GMAT ویژه کنکور MBA
۱۰ مرحله آزمون آزمایشی کنکور ارشد ۱۴۰۴ مدیریت کسب و کار (MBA) 

آزمون آزمایشی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

شرکت در آزمون آزمایشی درک بهتر از شرایط و درصدهای داوطلبان را به دنبال دارد. پکیج کنکور کارشناسی ارشد مدیریت MBA ۱۰ مرحله آزمون را شامل است که این ۱۰ مرحله در قالب ۸ آزمون جامع آنلاین و ۲ آزمون جامع آفلاین برگزار می‌شود.

کلاس آنلاین ریاضی عمومی ۱و۲

کلاس ریاضی عمومی ۱و۲ توسط دو مدرس برتر کشور، استاد رضا شکرزاد و استاد مسعود آقاسی تشکیل شده است. کلاس استاد شکرزاد به‌صورت ویدیو و کلاس استاد آقاسی به صورت آنلاین در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و بعد از تهیه‌‌ی پکیج می‌توانید انتخاب کنید.
بخش پیش‌مطالعه در هردو کلاس برای همه داوطلبان به خصوص افرادی که از رشته‌های غیرمهندسی می‌خواهند به این رشته وارد شوند بسیار مفید است. بخش پیش‌مطالعه الفبای این درس را به‌طور کامل به شما یاد خواهد داد و شما را آماده یادگیری ریاضی عمومی خواهد کرد.
در بخش دوم درس‌نامه‌ی ریاضی قرار دارد. در این بخش صفر تا صد درس ریاضی عمومی ۱و۲ به شما آموزش داده می‌شود.
 

کلاس آنلاین GMAT

برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان، کلاس آنلاین برای این درس بازدهی بسیار زیادی دارد. در کلاس شما مطالب را به‌طور کامل آموزش خواهید دید و بعد از آن تعداد زیادی تست برای شما حل خواهد شد تا با روش‌های مختلف حل سؤالات آشنا شوید.
کلاس آنلاین درس و تست استعداد و آمادگی تحصیلی را که با نام GMAT (جیمت) در ایران شناخته می‌شود علی ضیایی در 70 ساعت برگزار می‌کند. 
با شرکت در کلاس بعد از هر بخش تعداد زیادی هم تست تکمیلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
در کانال کلاسی نیز کوییزهایی برای شما به‌صورت شبانه برگزار می‌شود تا بتوانید با پاسخ‌دهی به آن‌ها خودتان را بسنجید.

کلاس آنلاین زبان تخصصی

کلاس آنلاین زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد MBA در دو بخش «گرامر» و «واژگان و درک مطلب» ارائه می‌شود. زبان کنکور کارشناسی ارشد MBA از سه بخش گرامر، واژگان و درک مطلب تشکیل شده است؛ بخش واژگان هم از دو بخش سوالات مستقیم واژگان و کلوز تست تشکیل می‌شود.
کلاس آنلاین گرامر زبان و واژگان به‌صورت جداگانه در روز‌های سه‌شنبه ساعت ۱۶تا۱۸:۳۰ به‌صورت یک هفته گرامر و یک هفته واژگان با تدریس دکتر حمید فرید برگزار می‌شود. 
این کلاس در فضایی تعاملی و با استفاده از تکنیک‌های مختلف یادگیری زبان که جای دیگری مشابه آن را ندیده‌اید کمک می‌کند تا سطح زبان‌تان را افزایش دهید و درصد بالایی در این درس کسب کنید.
-- گرامر تخصصی: ۲۴ ساعت
-- واژگان و درک مطلب: ۲۴ ساعت

 

معرفی دپارتمان مدیریت کسب‌وکار MBA

  • آیا با ثبت‌نام در پکیج جامع کنکور کارشناسی ارشد MBA به تهیه کتاب هم نیاز داریم؟

    با شرکت در پکیج جامع کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA به تهیه کتاب و منابع دیگر نیازی ندارید. تمامی جزوه‌ها و منابع موردنیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • آیا هزینه پکیج کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار با کلاس‌های تکی متفاوت هست؟

    پکیج جامع کلاس آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA همیشه تخفیف‌های بیشتری دارد؛ درنتیجه شما با هزینه کمتر می‌توانید جامع‌ترین بسته آموزشی برای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد MBA را تهیه کنید.

  • اگر یک کلاس را داشته باشیم، می‌توانیم پکیج را دریافت کنیم؟

    با پرداخت مابه‌التفاوت شما می‌توانید کلاس یا ویدیوی آموزشی را به پکیج جامع کنکور کارشناسی ارشد MBA تبدیل کنید و از تخفیف پکیج هم بهره‌مند شوید.

  • پکیج برای کسانی هم که پایه مناسبی ندارند مناسب هست؟

    بله، افراد با هر سطحی می‌توانند از کلاس استفاده کنند. کلاس‌ها صفر تا صد مطالب را به شما آموزش می‌دهند و می‌توانید از آن‌ها بیشترین بهره را ببرید. کلاس‌های پیکج جامع کنکور کارشناسی ارشد MBA به‌صورت ویدئو یا مطالب در کانال کلاسی پیش‌مطالعه را در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌این ترتیب، شما می‌توانید پیش از شروع کلاس سطح‌تان را تقویت کنید و با الفبای مطالب آشنا شوید.

  • در صورت داشتن سؤال پشتیبانی علمی و پاسخگویی وجود دارد؟

    هر یک از کلاس‌های پکیج جامع کنکور کارشناسی ارشد MBA یک کانال تلگرامی دارد که جزوه‌ها و اطلاعیه‌ها در آن قرار می‌گیرد؛ همچنین گروه تلگرامی‌ای هم با حضور خود مدرس نیز وجود خواهد داشت تا اشکالات درسی در آن حل شود.

اساتید دپارتمان MBA
اساتید دپارتمان MBA کافه تدریس