مشاوره هفتگی کنکور ارشد کامپیوتر و IT (هر هفته به صورت خصوصی تا کنکور ۱۴۰۴)

زمان برگزاری: بعد از ثبت نام با پشتیبانی در ارتباط باشید هزینه کلاس: ۱۴ میلیون تومان    ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان    تخفیف ثبت‌نام غیراقساط

مدت: ۱۵ دقیقه از طریق برنامه‌ی ادوبی کانکت بر روی کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در کلاس در حال برگزاری شرکت بفرمایید.

توضیحات

* تخفیف ۵۰۰ هزارتومانی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علم‌و‌صنعت، خواجه‌نصیر. برای دریافت تخفیف، تصویری از کارت دانشجویی خود را از طریق قسمت پشتیبانی آنلاین، برای پشتیبانی ارسال کنید.

* مشاوره شما از ۲۶ اسفند ماه شروع می شود.

توضیحات استاد:
باتوجه به اینکه برنامه ریزی صحیح و علمی، نخستین و اصلی‌ترین گام در هر فعالیت است و کنکور نیز از این قاعده مستثنا نبوده، در کنار برگزاری کلاس‌های کنکور ارشد و دکتری، سعی دارم تا در این زمینه نیز به دانشجویان کمک کنم. در این راستا سالهاست که اقدام به برنامه‌ریزی هفتگی برای دانشجویان کرده‌ام.
این برنامه ریزی به این صورت است که تا روز کنکور هر هفته ۱۵ دقیقه به دانشجو اختصاص می‌دهم و با دانشجو تلفنی صحبت می‌کنم و در این تایم برای دانشجو مشخص می‌کنم که تا هفته آینده چه درس‌هایی و چه فصل‌هایی از آن درس‌ها را و در چه زمانی بخواند. همچنین مشخص می‌کنم که دانشجو چه مواردی را و در چه زمانی مرور کند،‌ و چه تست‌هایی بزند و ... 
سپس دانشجو تا هفته آینده به انجام این کارها می‌پردازد و در همین حین نیز برگه‌های برنامه‌ریزی را پر می‌کند،‌ و به صورت آنلاین در مراجعه بعدی به من تحویل می‌دهد و بنده با تجزیه و تحلیل این برگه‌ها و صحبت با دانشجو، برنامه هفته بعد آن را می‌دهم و این روال تا روز کنکور ادامه خواهد داشت.

* توجه:مشاوره هفتگی تا اسفند ۱۴۰۳ (تاریخ برگزاری کنکور ارشد)