ویدیو درس پایگاه داده‌ها

زمان برگزاری: چهارشنبه‌ها ۱۸ الی ۲۱:۱۵ (شروع از ۰۱ شهریور) هزینه کلاس: ۸۵۰ هزار تومان    ۶۸۰ هزار تومان    جشنواره به‌وقت بهار

مدت: ۶۰ ساعت
ویدیوها پس از ثبت نام در داشبورد شما قرار خواهد گرفت.
ویدیوی این دوره قابل دانلود است و روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز/مک/اندروید به مدت دو سال قابل پخش است.
 

توضیحات

پایگاه داده یکی از دروس مهم و سرنوشت ساز کنکور کارشناسی ارشد است که تاثیر زیادی در رتبه دواطلبین دارد.
در سالهای اخیر 6 تا 7 تست از این درس در کنکور مهندسی کامپیوتر و کنکور فناوری اطلاعات آمده است. این درس برای همه رشته ها می تواند سرنوشت ساز باشد. زیرا این درس جزو 6 درسی است که برای تمامی رشته ضریب 3 یا 4 داشته و به همین خاطر تمامی دانشجویان باید آن را جزو درسهای اصلی خود قرار داده و روی آن سرمایه گذاری کنند.
دکتر خانی با سالها تجربه تدریس، پایگاه داده را به زبان ساده توضیح می دهد، به شکلی که بتوانید تست های آن را حل کرده و موفقیت خود را تضمین کنید. اگر به هر علتی این درس را در دانشگاه خوب درک نکرده اید، نگران نباشید. دکتر خانی با توضیح دادن همه ی مقدمات به شما کمک می کند بدون هیچ پیش زمینه ای تا حد پاسخگویی به تست های کنکور، سواد پایگاه داده خود را ارتقا دهید. روش تدریس با هدف پاسخگوی به تست های چهار گزینه ای کنکور ارشد طراحی شده است. با این روش شما در کمترین زمان و با کمترین انرژی می توانید بر پاسخگویی تست های پایگاه داده مسلط شده و از کسانی که سالها تجربه کار با پایگاه داده دارند پیشی بگیرید.
یکی از نقاط قوت این کلاس آنلاین فایل جزوه ای است که در هر جلسه به دانشجویان داده می شود. این جزوه امکان مرور مطالب را به دانشجویان می دهد. مطالب درسی بر اساس دو منبع اصلی درس پایگاه داده کارشناسی یعنی کتاب " مقدمه ای بر سیستم های پایگاه داد" نوشته Date و کتاب "مفاهیم سیستم پایگاه داده" نوشته Silberschatz تدوین شده و با هدف پاسخگوی به تست های چهار گزینه ای کنکور ارشد طراحی شده است. سالها تجربه تدریس و تکنیکهای خاص دکتر خانی در درس پایگاه داده، کمک کرده این مطالب به ساده ترین و قابل فهم ترین شکل ممکن به دانشجویان انتقال داده شود.

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - تعاریف و مفاهیم اولیه
۲ - نمودار EER
۳ - مدل رابطه ای
۴ - جبر رابطه ای
۵ - حساب رابطه ای
۶ - DDL
۷ - DML
۸ - کلید کاندید
۹ - قواعد استنتاج
۱۰ - سطوح نرمال