ویدیوی آموزش اپلای برای همه

زمان برگزاری: ویدیوها پس از ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه کلاس: ۵۰۰ هزار تومان    ۲۵۰ هزار تومان    جشنواره به‌وقت بهار

مدت: ۳ ساعت ۳۰ دقیقه
ویدیوها صرفا روی یک دستگاه سیستم عامل ویندوز یا مک یا اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

هر سال افراد زیادی برای مهاجرت تحصیلی یا اپلای اقدام می کنند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟!

اپلای تحصیلی یک راه میانبر و سریع برای مهاجرت است، چون که خیلی از کشورها ویزای دانشجویی را راحت تر از ویزای کاری یا سرمایه گذاری می دهند. بنابراین اپلای تحصیلی، برای افرادی که به فکر مهاجرت هستند یک راه خوب و کم هزینه است.

علاوه بر آن اپلای تحصیلی پلی برای مهاجرت کاری می باشد. تجربه نشان می دهد، که کارفرماهای بین المللی که به به دلار و یورو حقوق میدهند، به کارمندهایی اعتماد می کنند که تجربه تحصیل و کار بین المللی داشته باشند. پس شما اگر در یک مقطع تحصیلی در خارج کشور مدرک گرفته باشید، خیلی از درهای بسته به روی شما باز می شود. ضمن اینکه تحصیل و کار در یک کشور و یک محیط جدید در خارج از ایران از افق های جدیدی به روی شما باز می کند.

به دلیل این جذابیتها، اپلای تحصیلی خیلی رقابتی است، مثل کنکور. حتی شاید از کنکور هم سخت تر باشد، چون علاوه بر دانشجویان ایرانی باید با دانشجویان کشورهای دیگر مثل چین، هند و .. هم برای گرفتن پذیرش و کمک های مالی رقابت کنید. پس مثل کنکور باید برای اپلای تحصیلی آماده باشید!

این دوره مراحل اپلای را به زبان ساده برای شما توضیح می دهد. اپلای را با سعی و خطا نمی توانید بیاموزید. با یک اشتباه کوچک ممکن است یک ددلاین را از دست داده و یک سال عقب بیفتید. و هزینه هایی دلاری که برای اپلای کردید از بین برود. با صرف چند ساعت وقت برای مشاهده این فیلمها در زمان و پول خود صرفه جویی خواهید کرد.

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - مقدمه
۲ - چشم انداز کلی اپلای
۳ - مدارک (مستندات رسمی) مورد نیاز برای اپلای
۴ - آماده کردن مستندات غیر رسمی
۵ - پیدا کردن پوزیشن تحصیلی
۶ - ایمیل زدن
۷ - تامین هزینه ها
۸ - سخن پایانی