کلاس آنلاین طراحی الگوریتم - ویژه کنکور ۹۹

زمان برگزاری: برگزار شده است هزینه کلاس: ۲۵۰ هزار تومان    ۲۱۰ هزار تومان   

مدت: ۴۰ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و قابل دانلود است. فیلم این کلاس صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

درس الگوریتم یکی از دروس سخت در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. این درس سخت و گسترده است و گستردگی این درس به حدی است که خود دانشجویان نمی‌توانند به تنهایی این درس را بخوانند و از پس آن بر بیایند. اما خبر خوب اینکه درست است که این درس کمی مشکل است اما تست‌های آسانی از آن مطرح می‌شود و اگر دانشجویان این درس را بخوانند براحتی می‌توانند به سوالات این درس پاسخ دهند.
این درس از اهمیت ویژه‌ای در کنکور کامپیوتر و آی تی برخوردار است، زیرا در کنکور مهندسی کامپوتر ۵ تست الگوریتم بعنوان درس مشترک با ضریب ۴، یعنی بالاترین ضریب در کنکور مهندسی کامپیوتر و در کنکور فناوری اطلاعات نیز ۶ تست با ضریب ۴، یعنی بالاترین ضریب در کنکور فناوری اطلاعات از این درس می‌آید. تعداد تست‌ها و ضریب آنها خود گویای اهمیت فوق العاده این درس است.
چون درس ساختمان داده پیش نیاز درس الگوریتم است و برای یادگیری خوب و کامل درس الگوریتم نیاز است تا دانش بسیاری از درس ساختمان داده داشته باشید، بنابراین ابتدا درس ساختمان داده تشکیل می‌شود و پس از اتمام درس ساختمان داده، در همان ساعات اعلام شده برای ساختمان، درس الگوریتم شروع خواهد شد.
مسلما تعداد ساعت این کلاس به معنای جامعیت و بیان کامل و عمقی مطالب است، قسمتی از این فیلم‌ها در آپارات گذاشته شده است که می‌توانید کیفیت فوق العاده و خارج از تصور کیفیت تدریس را در این فیلم‌ها ببینید، کیفیت درس‌ها چنان است که دیگر کیفیت بالاتر از این امکان پذیر نیست.
قیمت کلاس‌های آنلاین را نیز حدود یک سوم کلاس‌های حضوری قرار داده‌ایم تا دانشجویان عزیز سرتاسر ایران بتوانند از امکانات دانشجویان شهرهای بزرگ ولی با قیمتی بسیار عادلانه تر بهره‌ مند شوند.

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - تقسیم و غلبه
۲ - الگوریتم‌های حریصانه
۳ - آنالیز استهلاکی
۴ - برنامه‌ نویسی پویا
۵ - گراف