سلسله وبینارهای رایگان مهندسی کامپیوتر و IT: از کنکور ارشد تا تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها

مدت: ۲ ساعت
زمان برگزاری: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳‌ ساعت ۲۱:۰۰
  • از طریق PC، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در وبینار شرکت کنید.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    رایگان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات

✔️ وبینار ۲: از کنکور ارشد تا تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها

اگه داوطلب کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و IT امسال هستین، یه ماراتن پیش روی شماست؛ استاد رضوی توی این سلسله وبینارها همراه با رتبه‌برترهای کنکور ارشد و فارغ‌التحصیلان این رشته، مسیر موفقیت توی این ماراتن و رتبه‌برترشدن توی کنکور ۱۴۰۴ و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بلند مدت در این مسیر رو براتون ترسیم می‌کنن. این وبینار رو از دست ندین.

در وبینار پیش‌رو عماد صالحی مهمان وبینار خواهد بود که از رتبه‌برترهای سال ۱۴۰۰ کافه‌تدریس است. عماد صالحی مقطع ارشد خود را در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی کامپیوتر گذراند و در حال حاضر دانشجوی دکتری دانشگاه مک‌مستر است. در این وبینار عماد صالحی، تجریبات خود از مسیری که طی کرده در دوران کنکور ارشد، دانشگاه و اپلای تحصیلی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. 

✔️ وبینار ۱: مسیر رسیدن به بهترین رتبه کنکور ارشد (برگزار شد)

اگه داوطلب کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و IT امسال هستین، یه ماراتن پیش روی شماست؛ استاد رضوی توی این سلسله وبینارها همراه با رتبه‌برترهای کنکور ارشد، مسیر موفقیت توی این ماراتن و رتبه‌برترشدن توی کنکور ۱۴۰۴ رو براتون ترسیم می‌کنن. این وبینار رو از دست ندین.

در اولین قسمت از این سلسله وبینار، محمد زینال‌پور (رتبه ۱ کشوری گرایش معماری ۱۴۰۳) و معین خراسانی (رتبه ۱ کشوری گرایش هوش مصنوعی ۱۴۰۳) به عنوان مهمان حضور داشتند که تجربیات خود از سال کنکور را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند. با ثبت‌نام در وبینار می‌توانید ویدیو وبینار اول را مشاهده کنید. 

رامین رضوی
استاد و مشاور حرفه‌ای کنکور کامپیوتر و IT